من، حسن جزائریان (باران)، متولد 1331 خورشیدی در کوچه یغما، خیابون زند شیراز، تو کوچه پس کوچه های خاکی و قلوه سنگ اطراف شاهچراغ، زیر طاق میزجونی، کوچه هفت پیچ و زنبورک خونه کودکی کردمٍ؛ شش سال دبستان رو پشت نیمکت های دبستان منوچهری مشق کرده و کلاس نهم رو تو دبیرستان سلطانی قدیم تموم کردم. کلاس دهم و پانزده ساله بودم که اولین تراوشات ادبی ذهن شاعر من در تابلو اعلانات دبیرستان سلطانی جدید نشست و کم و بیش مورد استقبال دوستان و اولیای مدرسه قرار گرفت. از اون موقع به بعد پایم به جلسات شعر خانه فرهنگ شماره یک شیراز و بعد تر به انجمن های ادبی جورواجور و رنگ و وارنگ شیراز باز شد و هنوز هم پس از این همه سال کما کان در محضر دوستان هستم.عضو انجمن شعر شیراز(مرکز شیراز شناسی),عضو انجمن شعر حوزه هنری, عضویت کانون ادبی بهار نارنج (آرامگاه حافظ),عضو کافه هنر گلستان(گالری وصال)و.... با رسیدن به عصر فناوری، خواستم صفحه مانیتور شما رو در کنار صفحات کتاب ها و روزنامه ها و مجلات ادبی مهمان سروده های خود کنم. امیدوارم هم لذت ببرید و هم من رو از نظرات و انتقادات خودتون بی نصیب نگذارید.در ضمن، از این که از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع، استفاده کنید خرسند خواهم شد. روحی در آینه...ما را در سایت روحی در آینه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 6 آبان 1402 ساعت: 2:35